Reklamace nebo výměna zboží

Reklamační řád a postup při reklamaci nebo výměně zboží

 

Jak postupovat při reklamaci nebo výměně zboží?

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud se vyskytne problém s vaším zakoupeným produktem, můžete využít možnost reklamace nebo výměny. Pro co nejrychlejší vyřízení prosím postupujte podle následujících kroků:

 

1. Vyplnění reklamačního formuláře

Stáhněte a vyplňte Formulář pro reklamaci a výměnu zboží nebo jej vyplňte online.

Uveďte podrobnosti o vadě produktu a preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz).

 

2. Přiložení dokladů

Ke zboží přiložte kopii faktury nebo jiný doklad o koupi.

Do zásilky vložte veškeré doklady o koupi a vytištěný reklamační formulář.

Pokud je to možné, připojte také fotografie vady pro rychlejší posouzení.

 

3. Odeslání reklamovaného zboží

Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě, a nezapomeňte na přiložení všech potřebných dokladů.

Odešlete jej na naši adresu:

Victoriano Fashion s.r.o.

Jankovcova 1595/14, Praha 7 – Holešovice, PSČ 170 00

 

4. Posouzení reklamace

Po obdržení zboží posoudíme oprávněnost reklamace a do 30 dnů vás budeme informovat o dalším postupu.

V případě oprávněné reklamace vám bude zboží opraveno, vyměněno nebo vám vrátíme peníze.

 

5. Vyzvednutí neuznané reklamace

Pokud reklamace nebude uznána, můžete si zboží vyzvednout osobně na naší pobočce do 14 dnů.

Pokud si zboží nevyzvednete, můžete požádat prostřednictvím e-mailu o jeho zaslání na vaši adresu formou dobírky za 150 Kč.


Podmínky reklamace

Reklamace se vztahuje pouze na vady způsobené výrobním procesem nebo materiálem.

Nevztahuje se na běžné opotřebení nebo mechanické poškození vzniklé nešetrným zacházením.

Reklamace nebude uznána, pokud došlo k neoprávněným úpravám produktu.

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na info@victoriano.cz.

Děkujeme za vaši důvěru a věříme, že budete s našimi službami spokojeni!

 

 

Formulář pro reklamaci a výměnu zboží

 

Žádám o reklamaci / výměnu zakoupeného zboží.

(Vyberte, zda se jedná o výměnu či reklamaci zboží. Nehodící se škrtněte.)

 

Odesílatel (kupující):

Jméno a příjmení / Název společnosti: ………………………………………….

Adresa / Místo podnikání / Sídlo: …………………………………………………

Telefon: …………………………………………..

E-mail: …………………………………………..

Číslo objednávky: …………………………………………..

Datum uzavření kupní smlouvy: …………………………………………..

Datum převzetí zboží: ………………………………………….

 

Popis reklamace nebo důvod výměny zboží:

 

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

 

Číslo účtu pro vrácení peněz:

 

…………………………………………..

 

Tímto oznamuji, že pokud bude moje reklamace uznána, požaduji vrácení peněžní částky na uvedený účet.

 

Kupní smlouva č. objednávky ………………………………………. uzavřená dne ………………………………………. a žádám o vrácení peněz na výše uvedený bankovní účet.

 

V ……………………………. dne ……………………..

 

Podpis kupujícího (pokud je formulář zasílán v tištěné podobě)

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz