Reklamace nebo výměna zboží
Reklamační řád a postup při reklamaci nebo výměně zboží
Jak postupovat při reklamaci nebo výměně zboží?
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud se vyskytne problém s vaším zakoupeným produktem, můžete využít možnost reklamace nebo výměny. Pro co nejrychlejší vyřízení prosím postupujte podle následujících kroků:
1. Vyplnění reklamačního formuláře
• Stáhněte a vyplňte Formulář pro reklamaci a výměnu zboží nebo jej vyplňte online.
• Uveďte podrobnosti o vadě produktu a preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz).
2. Přiložení dokladů
• Ke zboží přiložte kopii faktury nebo jiný doklad o koupi.
• Do zásilky vložte veškeré doklady o koupi a vytištěný reklamační formulář.
• Pokud je to možné, připojte také fotografie vady pro rychlejší posouzení.
3. Odeslání reklamovaného zboží
• Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě, a nezapomeňte na přiložení všech potřebných dokladů.
• Odešlete jej na naši adresu:
Victoriano Fashion s.r.o.
Jankovcova 1595/14, Praha 7 – Holešovice, PSČ 170 00
4. Posouzení reklamace
• Po obdržení zboží posoudíme oprávněnost reklamace a do 30 dnů vás budeme informovat o dalším postupu.
• V případě oprávněné reklamace vám bude zboží opraveno, vyměněno nebo vám vrátíme peníze.
5. Vyzvednutí neuznané reklamace
• Pokud reklamace nebude uznána, můžete si zboží vyzvednout osobně na naší pobočce do 14 dnů.
• Pokud si zboží nevyzvednete, můžete požádat prostřednictvím e-mailu o jeho zaslání na vaši adresu formou dobírky za 150 Kč.
Podmínky reklamace
• Reklamace se vztahuje pouze na vady způsobené výrobním procesem nebo materiálem.
• Nevztahuje se na běžné opotřebení nebo mechanické poškození vzniklé nešetrným zacházením.
• Reklamace nebude uznána, pokud došlo k neoprávněným úpravám produktu.
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na info@victoriano.cz.
Děkujeme za vaši důvěru a věříme, že budete s našimi službami spokojeni!
Formulář pro reklamaci a výměnu zboží
Žádám o reklamaci / výměnu zakoupeného zboží.
(Vyberte, zda se jedná o výměnu či reklamaci zboží. Nehodící se škrtněte.)
Odesílatel (kupující):
• Jméno a příjmení / Název společnosti: ………………………………………….
• Adresa / Místo podnikání / Sídlo: …………………………………………………
• Telefon: …………………………………………..
• E-mail: …………………………………………..
• Číslo objednávky: …………………………………………..
• Datum uzavření kupní smlouvy: …………………………………………..
• Datum převzetí zboží: ………………………………………….
Popis reklamace nebo důvod výměny zboží:
………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………
Číslo účtu pro vrácení peněz:
…………………………………………..
Tímto oznamuji, že pokud bude moje reklamace uznána, požaduji vrácení peněžní částky na uvedený účet.
Kupní smlouva č. objednávky ………………………………………. uzavřená dne ………………………………………. a žádám o vrácení peněz na výše uvedený bankovní účet.
V ……………………………. dne ……………………..
Podpis kupujícího (pokud je formulář zasílán v tištěné podobě)